Hakkımda

27 Mart 2014 Perşembe

Angry Birds Gooo

Bu hafta küçük bir bey için yapıldı Angry Birds Go temalı pasta. Kendisinin en sevdiği karakterleri ve arabaları kullandım.Mümkün olduğunca gerçekçi olmasına özen gösterdim.

Evet evet fazla gerçekçi oldu sanırım figürler, çünkü pastanın üzerindekiler hamur mu yoksa oyuncak mı diye soranlar olmaya başladı :)) bu benim için harika bir iltifat, değil mi ama :)

Can'ın doğumgününü tekrar kutluyorum, ailesiyle birlikte pasta tadında yılları olsun inşallah :)

Heee bu arada şu pastanın yanından inen yol içinde epey uğraştım, pastaya o şekli verebilmek için :))

pastaandpasta

pasta and pasta

angry birds pasta

butik pasta

butik pasta

4 yorum:

  1. ellerine emeğine sağlık canım,her pasta bir öncekinden güzel ve iddaalı,harikasın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi yaaa, her pasta da yeni bir şey keşfediyorum bende :) mesela şu yandan inen yol farklı bir deneyim oldu bana bu pastada :)

      Sil
  2. ya ama bunlar yenmez ki ya yazık :)

    YanıtlaSil